Ma: 09.30-17.30
Di: 09.30-17.30
Wo: 09.30-17.30
Do: 09.30-17.30
Vr: 09.30-17.30
Garantie op basis van carry-in
LP4L hanteert, met uitzondering van een zogenaamde D.O.A., garantie op basis van carry-in. Dit houdt in dat zowel de verzendkosten en het risico van verzending van uw adres naar onze vestiging als de verzendkosten van onze vestiging naar uw adres voor rekening van de klant is.
Garantie op systemen
Laptops van LP4L worden geleverd met 2 jaar garantie. Op componenten zit 6 maanden garantie (tenzij anders vermeld) Bij een defect component hanteren wij in het eerste jaar een directe omruilgarantie. Indien op het moment van omruil het betreffende component niet meer leverbaar is, zullen wij in overleg met de klant naar een passend alternatief zoeken.
Wat is RMA?
RMA staat voor (Return Material Authorisation), als u defecte hardware heeft kunt u een RMA-formulier aanvragen wat u kunt gebruiken om uw product aan ons terug te sturen. Als wij het product hebben ontvangen zullen wij er zorg voor dragen dat uw reparatie zo snel mogelijk word afgehandeld.
Wat is D.O.A.?
De afkorting D.O.A. staat voor Dead on Arrival. Dit houdt in dat u het product defect hebt ontvangen of dat het product binnen 8 kalenderdagen na factuurdatum defect is/gaat. In geval van een D.O.A. geldt dat het product binnen 8 kalenderdagen weer in het bezit dient te zijn van LP4L. U kunt het product samen met het ingevulde RMA-formulier opsturen.